Valokuvien ja tekstien kopioiminen ilman lupaa on kielletty.

25. toukokuuta 2018

Voihan Närhen Munat!

Ikäväkseni joudun kertomaan teille kaikille suloisille maine coon- Ladyille että Leo- Pappa on pois pelistä. Minä siirryin konsulttikerhoon tämän viikon tiistaina. Minulla alkoi kuulemma mennä liian lujaa ja koska minua ärsytti suunnattomasti tämä Lentävä Hollantilainen, joka meillä kotona liipostaa olen antanut sille välillä pataan. Se ei ollut sallittua ja niinpä kotiväki täällä päätti tehdä minusta konsultin, jotta rauhoitun. Nimittäin kun minä näytin Hollantilaiselle kaapin paikan, tyttäreni Sura puolusti poikaystäväänsä eikä isäänsä ja rouvani Luna ei tiennyt ketä olisi vetänyt pataan, kunhan huitoi sinne sun tänne niin avot. Kohta siltä oltiinkin Koira- Kissaklinikalla 12 h paasto takana ja ei muuta kuin kulkuset veks. Nyt odotamme innolla mikä minusta oikein tulee. Olenhan ollut Susi Lammasten vaatteissa, mutta tästä eteenpäin taidan olla Lammas Leijonan vaatteissa.


"Leikatut kissat elävät leikkaamattomia pidemmän elämän, eivät mourua, merkkaa reviiriään virtsalla eivätkä karkaile ulos herkästi. Leikattu kissa kiintyy omistajaansa lujemmin kuin leikkaamaton. Kissan kastraatio on toimenpiteenä pieni ja kissa toipuu siitä nopeasti. Kollikissan kivekset poistetaan anestesiassa pienen ihoviillon kautta. Leikkaushaava paranee nopeasti. Jos kissa on kiinnostunut haavasta, sillä voi pitää muutaman päivän ajan kauluria."

Hmmmm....mitä tähänkin nyt sanois? Räyh!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti